Welkom bij Studievereniging T.W.I.S.T.!

T.W.I.S.T. is de studievereniging van taalwetenschap te Leiden. Onze doelstelling is het bevorderen van het contact tussen alle taalwetenschappers aan de Universiteit Leiden. Dit proberen we te bereiken door allerlei leuke activiteiten te organiseren. Jaarlijkse evenementen zijn de buitenlandreis, de taalwetenschappelijke conferentie en het gala. Daarnaast organiseren we lezingen, filmavonden, spelletjesavonden, borrels en nog veel meer.

Een lidmaatschap bij T.W.I.S.T. geeft je de mogelijkheid om je medestudenten te leren kennen, maar ook anderen die geïnteresseerd zijn in taal. Je ontvangt vier keer per jaar ons verenigingsblad (de TWISTER) en kunt deelnemen aan het brede scala aan activiteiten dat het bestuur en de commissies dit jaar aanbieden. Je mag stemmen bij de Algemene Ledenvergadering en lid worden van een van onze commissies als je graag een actievere rol binnen de vereniging wil vervullen. Als lid van T.W.I.S.T. zal je vooral veel vrienden maken en een heel leuk jaar hebben.

Wil je lid worden? Klik hier om naar de aanmeldpagina te gaan!

Aankomende activiteiten

• Game Night

22nd oktober 2020  19:30 - 22:00

(EN)
    Looking for a fun way to spend your evening? Join our game night! We’ll meet each other on our fabulous T.W.I.S.T. Discord server to chat and most importantly: to play games such as Secret Hitler, Werewolves, Jackbox and more!

(NL)
    Heb je een avond niks te doen? Kom naar onze spelletjesavond! We gaan de hele avond gezellig kletsen op de Discordserver van T.W.I.S.T., en uiteraard valt er ook wat te spelen: Secret Hitler, Weerwolven, Jackbox en meer!

23rd oktober 2020  14:00 - 16:00

(NL)
    Kom op vrijdagen ergens tussen 14.00 en 16.00 langs op onze TWiscord om te oefenen met fricatieven of gewoon gezellig te kletsen. Maak van je eenzame isolatie een thee-nzame isolatie! Je moet helaas (nog) zelf voor thee en koekjes zorgen.

• AcademiCie Movie Night

26th oktober 2020  19:30 - 22:00

• Halloween Costume Contest

26th oktober 2020 - 30th oktober 2020

In the week before Halloween (26-30 October), we're hosting a Halloween costume contest. Dress up in your best costume, send in your pictures or video to bestuur@studieverenigingtwist.nl, and tune in on the 31st to find out the winners! The scariest and the funniest entry will both win a prize. More info will follow soon - stay tuned!

• Movie Night

29th oktober 2020  19:30 - 22:00

30th oktober 2020  14:00 - 16:00

• HalloTWeen

31st oktober 2020  18:00 - 22:00

• VakanCie Reunion

4th november 2020  18:00 - 21:00

• Borrel with 'alalā

5th november 2020  19:30 - 22:00

(EN)
    Every first Thursday of the month, you can join us on our TWiscord for a chat and some drinks!

(NL)
    Kom elke eerste donderdag van de maand gezellig meeborrelen op onze TWiscord!

6th november 2020  14:00 - 16:00

13th november 2020  14:00 - 16:00